آل کثیر امیدوار است تا بعد او لوکادیا دیگر مهاجمی جذب نشود تا او بتواند شانس پرسپولیسی ماندن را داشته باشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر عربستان در دیداری تدارکاتی با نتیجه پرگل 5-0 برابر سلتاویگو شکست خورد.
حل کردن این معمای تصویری به تقویت مهارت های مشاهده ای شما کمک می کند. رکورد زمانی خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
تیم فوتبال تراکتور در شرایط جوی خاصی موفق به رقم زدن یک تساوی پر گل مقابل حریف تدارکاتی خود شد.
علیرضا طلوع کیان معتقد است که عیبت بهروز عطایی به تیم ایران لطمه زده است.
تعداد قربانیان زن در سوئد طی یک دهه گذشته با روند رو به رشد، سالانه بین ۲۵ تا ۳۰ نفر است اما سلبریتی‌های غربی و رسانه‌های مدعی دفاع از حقوق زنان در این‌باره سکوت کرده‌اند.
قرمز به طور مستقیم در چرخه رنگ سبز قرار دارد که آن را به بهترین همنشین تبدیل می‌کند. این رنگ کنتراست ایده آلی است. اگر قرمز پرحرارت را دوست ندارید. سایه‌های تیره‌تر آن را امتحان کنید، رنگ شرابی یا بورگاندی چشم‌های سبز شما را تشدید می‌کند.
یکی از بهترین نمایش‌های فردی شهرآورد صد به شماره هشت پرسپولیس اختصاص داشت.
ستاره نیجریه‌ای مس رفسنجان با از دست دادن یک موقعیت طلایی در بازی دیشب مانع از بازگشت سفیدپوشان شد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: سپاه خاری در چشمان استکبار جهانی بوده و هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان را شکسته است.
علیرضا حقیقی همانند فصل گذشته به دنبال این است تا چهره ویژه تیمش در مسیر موفقیت در جام حذفی لقب گیرد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: هر کسی مدعی لباس تیم ملی تکواندو است، باید داخل زمین و روی شیاب چانگ حقش را بگیرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح/ انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک/ شلیک در ملاقات دوستانه/ قتل همسر مقابل چشمان فرزند/ لاشه موتورسیکلت‌های اوراقی در لانه یک دزد!/ محاکمه پسر جوان به اتهام آزار دختر دانشجو/ ماجرای شکارچی گورستان!/ سفر به ایران برای انتقام عشق نافرجام
قتل همسر مقابل چشمان فرزند
دختر مقتول که او را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند. روز حادثه دوباره باهم بحث شان شد و ناگهان پدرم با چاقو به مادرم حمله کرد و او را زد بعد هم به سرعت از خانه خارج شد.
کریستیانو رونالدو بعد از حذف پرتغال با چشمانی اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کرد.
بازیکنان اروگوئه پس از پایان بازی با غنا حسابی به داور مسابقه اعتراض می‌کردند اما هیچ چیز برای آنها قابل تغییر نبود.
تغییرات در بینایی شما می‌تواند نشانه مشکلات سلامتی باشند از سکته مغزی گرفته تا دیابت. کلسترول بالا یک عامل خطر برای بیماری قلبی است و علائم این بیماری می‌تواند در اطراف چشم‌ها و روی پلک‌ها به شکل پلاک‌های نارنجی ظاهر شود.
چشمان دانش آموز کرجی روشنی‌بخش دیدگان دو نیازمند شد.
ستاره خط دفاعی منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت شدید مجبور به ترک زمین شد و به نظر می رسد که جام جهانی را از دست داده باشد.
پسر جوان جلوی چشمان پدرش با قمه کشته شد
مهدی قایدی ستاره بی چون چرای آبی ها در بازی با ملوان بود. او بعد از حضور در میدان یک گل زد و یک گل سخت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را 3-1 ببرد.
رشت- دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نزدیک این بازی را تماشا می کرد.
رشت- دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نزدیک این بازی را تماشا می کرد.
جام جهانی فوتبال، تورنمنتی که تاریخچه و زیبایی های فراوانی را در دل خود گنجانده و هر 4 سال یکبار برای علاقه مندان به فوتبال دلربایی میکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ